Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Akcja szatnie dla dziewcząt

Akcja szatnie dla dziewcząt

Drodzy Uczniowie i Nauczyciele! Szanowni Rodzice i Opiekunowie!

Chcielibyśmy w imieniu całej Społeczności Szkolnej podziękować Radzie Rodziców i chętnym Rodzicom, którzy przyłączyli się do akcji SZATNIA DLA DZIEWCZĄT.

Pozwoliliśmy sobie z imienia i nazwiska wymienić osoby szczególnie zaangażowane w to dzieło. Zdeterminowane i pełne pomysłów na zmiany i działanie Mamy, Pani Dorota Biernat-Wójcik oraz Pani Aleksandra Jakubicka od dłuższego czasu szukały pomysłu na odzyskanie szatni i to one były inicjatorkami tego wielkiego dzieła, były projektantkami i koordynatorkami remontu.

Gdy już powstał pomysł na podział sali logopedycznej, cała Rada Rodziców bardzo aktywnie włączyła się w działanie.

Serdecznie dziękujemy za wykonanie prac montażowo-malarskich Panu Sewerynowi Piekło i jego pracownikom,  Panu Maciejowi Wójcikowi i Panu Marcinowi Hojwie. Dziękujemy również  za szybkie i sprawne wykonanie prac elektrycznych Panu Tomaszowi Szydeło  oraz Panu Tomaszowi Łapie za wykonania mebli.

Nie możemy również pominąć udziału  w pracach przy tym przedsięwzięciu uczniów: Marcina Maniaka oraz Leona, Bruna i Emila Jakubickich.

 

Dawna sala logopedyczna (przy sensorycznej) została podzielna na dwie maleńkie salki do indywidualnej pracy z uczniem. Grunt to dobry pomysł!

 

Wszystkim uczestnikom tego wielkiego dzieła jeszcze raz bardzo serdecznie dziękujemy!

Zapraszamy na stronę internetową tam dołączone są zdjęcia.

 

Data dodania: 2024-02-02 14:09:28
Data edycji: 2024-02-02 14:25:51
Ilość wyświetleń: 214
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej